karinochwilma

Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Ja må hon leva...!

Av karin - 3 februari 2009 18:19

Idag fyller Wilma 3 år. Jag gick kurs hela dagen idag så hon fick fira med Gerd, Lasse och hundkompisarna. Jag hade gjort lite tollarformade blodpuddingsgodis som hon fick bjuda kompisarna på. Självklart så fick hon en liten present när hon kom hem. Pappret var lika roligt som själva presenten.


"Yipee! Två presenter i en, först pappret, och så var det något i också!"


Eftersom faster Alice är här (Peters föräldrars hund) så fick hon också en present, för husfridens skull. Det blev lite look alike, Alice fick en ko och wilma en rödgul hund.


"Hm, den där kon ser mycket roligare ut..."

 
 
Ingen bild

Anna

3 februari 2009 19:21

Grattis Wilma!!
Hurra, hurra säger kusinen Cliff med familj

 
Ingen bild

Tengel

3 februari 2009 20:12

Grattis Syster-yster! Jag fick också en gul/vit hund i present!!! Min piper - gör din det? Din va mkt större... Jag glömde den på mattes jobb ikväll så jag kan inte visa nån bild i bloggen...
Kram från Tengel (o matte)

 
Ingen bild

Jenny och Tindra

3 februari 2009 21:03

Grattis på födelsedagen Wilma! Visst är det fantastiskt roligt att öppna presenter! Hoppas vi syns snart igen. Hälsar Tindra och Jenny

 
lotta

lotta

4 februari 2009 11:30

STOOORT grattis till 3 åringen:D..å vad mysigt o kul att fylla år å få presenter:)hipp, hipp hurraaaa

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

4 februari 2009 13:56

Måste ju skriva en liten kommentar till dig här, Wilma! Du är så söt...:-) Matte älskar tollare, och hoppas hon kan ha en när hon blir lite större...:-) Hon tycker verkligen om er... Tack för en trevlig blogg-titt!

Kramiz

//dvärgpudeln Latte, med matte:-)

http://latte

 
Latte

Latte

4 februari 2009 13:57

GLÖMDE SÄGA GRATTIS I EFTERSKOTT!

Kramiz

//Latte, igen:-)

http://latte

 
Latte

Latte

4 februari 2009 16:47

Hej på er!
Tack för kommentarerna...:-) Jag tror att du hade en riktigt, riktigt bra födelsedag, Wilma! Och jo, båda kommentarerna kan ni se, de kom fram:-) Hehe, gott med köttbullar... Snart ska jag på promenad med matte:-)

//Latte, med kramizar!

http://latte

 
lotta

lotta

4 februari 2009 19:29

tack, tack det var snällt..hihi...cola hade han visst klippt bort från träningsfilmen, fick visst inte va med;) haha..jag ska nog samla filmsnuttar på cola o klippa ihop en tråkig söndag..haha alla skulle kunna få sig ett gott skratt åt vår busiga lilla tösabit;)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Vilja

Vilja

6 februari 2009 07:37

Ojdå var visst ett tag sen jag var på bloggen....missade att säga GRATTIS Wilma..... vi ses snart! Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 17 november 2013 16:18

Några reflektioner efter senaste tidens hundträningar och kurser. Jag har de senaste åren fått lov att tänka om, tänka nytt och tänka om igen. Knappast någon rymdforskning, men här är mina funderingar i alla fall.   Jag läste häromdagen om en psy...

Av karin - 22 september 2013 17:15

LABBEKLUBBENS WT Igår var det Labbeklubbens WT i Norrtälje. Jag och Miso började storstilat på ruta 2, en enkelmarkering och kammade hem en 20-poängare. Vidare på ruta 3 fick vi 17 poäng, vilket jag tyckte var snålt eftersom hon sprang rakt ut och ...

Av karin - 20 september 2013 21:59

Efter långt tävlingsuppehåll så har jag nu tävlat med båda hundarna.   Förra söndagen debuterade jag och Wilma i agility utanför klubbens trygga "väggar". Peter var med som sällskap. Vis av gamla erfarenheter placerades han och Miso på ställe vid...

Av karin - 23 augusti 2013 08:13

Igår åkte vi 3 timmar upp till Hälsingland och Eva Thorén Söderström och hennes fantastiska Edsäng. Lite galet att åka så långt kanske, men vi hade en jätterolig dag och tränade i sju timmar med några pauser för fika. Det blev nästan som ett WT med f...

Av karin - 19 augusti 2013 17:10


Det var så länge sedan nu jag var inne här så jag nästan har glömt bort att jag har en blogg  . Det har runnit en hel del vatten under kölsvinet sedan sist.   Det har hänt mycket på hundträningsfronten. Vi gjorde några försök att starta i rallyly...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards