karinochwilma

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av karin - 20 juli 2012 09:26

Tränade lite vattenapportering med Miso, var dock tvungen att avbryta när en annan kvinna kom och skulle bada sin hund. Jag tycker hon kunde ha frågat om det var ok eller valt att återkomma. Det är inte så mycket plats på det stället och hon kan ju inte veta hur min hund är (nu var det inte farligare än att Miso snodde bollarna som hennes hund inte ville hämta. Jag gick därifrån.

Istället tränade jag linjetag med Miso. Lade ut tre dummys på vardera två ställen och växlade. Hon hade bra fart ut och in två gånger sen började hon att käka gräs. Att hon fnular lite och ev byter har jag bestämt mig för att än så länge ignorera, vill inte gå in i konflikt om detta. Men att äta gräs är bara en ful ovana och oförskämt, där är det nolltolerans. Jag gick ut satte ner henne, gav henne dummyn i mun, gick tillbaka, kallade in och berömde massor. Sen kunde jag skicka på tre ytterligare bra skick.

Av karin - 20 juli 2012 09:26

Tränade lite vattenapportering med Miso, var dock tvungen att avbryta när en annan kvinna kom och skulle bada sin hund. Jag tycker hon kunde ha frågat om det var ok eller valt att återkomma. Det är inte så mycket plats på det stället och hon kan ju inte veta hur min hund är (nu var det inte farligare än att Miso snodde bollarna som hennes hund inte ville hämta. Jag gick därifrån.

Istället tränade jag linjetag med Miso. Lade ut tre dummys på vardera två ställen och växlade. Hon hade bra fart ut och in två gånger sen började hon att käka gräs. Att hon fnular lite och ev byter har jag bestämt mig för att än så länge ignorera, vill inte gå in i konflikt om detta. Men att äta gräs är bara en ful ovana och oförskämt, där är det nolltolerans. Jag gick ut satte ner henne, gav henne dummyn i mun, gick tillbaka, kallade in och berömde massor. Sen kunde jag skicka på tre ytterligare bra skick.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards