karinochwilma

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Semestertips

Av karin - 17 juni 2009 12:16

Här är en av jobbgrejerna som jag har svettats med nu i vår. Vill passa på att göra lite reklam för Stockholms skärgård :-) Har ni inte bokat semestern ännu så kan detta vara ett tips.


www.minisemester.nu

 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

17 juni 2009 13:55

vad mysigt det ser ut:)men vi tar våran minisemester hos Helena;)funderar på v.30..kanske ti -on eller to-fre om p får ledigt, då skulle vi konna tävla samtidigt i håbo-bro...kanske du ska ta ditt LP då??;)mm, den 2a och den 3e tävlar vi i Visby..OM hon lagt av med detta dryga löpande..:/

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Pebbels

Pebbels

17 juni 2009 16:52

Ser onekligen mysigt ut, det där ska jag ta mig en funderare på :)

KRAM

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Pebbels

Pebbels

17 juni 2009 21:33

Än så länge är det iaf alldeles för tidigt att gå på träningstävling. Just nu ligger mest fokus på linförighet med högersvängar, ingen lätt sak ;)

Jag har precis köpt en ny klicker, en som är mycket tystare än de jag haft tidigare, men tack ändå. :-)

Japp vi kan ses nästa vecka och träna lite, blir kanon.

Kram

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

17 juni 2009 21:34

Drömma kan man ju... så fint & mysigt!

http://wallander.blogg.se

 
Helena & Vilja & Tina

Helena & Vilja & Tina

17 juni 2009 22:03

När jag var 11 år gjorde pappa en rutt i stockholms skärgård och köpte ett tillägg till busskortet (som han för övrigt hade på somrarna och åkte båt till jobbet på morgnarna. Sen packade vi med triangakök pch tält och luffade runt i stockholms skärgård under någon/några veckor. Det var långt innan waxholmsbolaget hade kommit på att de kunde sälja båtluffarkort :-) Coolt va att vi var ltie före vår tid.

Jag har också slarvat bort min braiuga blå med gul knapp. Skall du ha en hel fempack själv eller skulle vi kunna dela (jg två och du tre, eller?) Sen beställer jag gärna ett sånt där armband också för mitt fina rosa gick ju sönder! Men sen var det nog inget som jag är direkt i behov av ,,,,,,men handla kan man ju ändå :-) Kramen

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

18 juni 2009 01:38

Ja, vad mysigt det ser ut. Jättefint!
Ha en UNDERBAR MIDSOMMAR NU, vänner!

Kramizar,

//C&L:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Helena & Vilja & Tina

Helena & Vilja & Tina

18 juni 2009 09:09

Ja inte är det jag iallafall!! Jag har ju inte heller kvar min braiga blå med gul knapp :-) Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna

21 juni 2009 15:28

Väldigt snygg hemsida, det har du gjort bra, Karin! Det lockar att åka ut i skärgårn! Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 17 november 2013 16:18

Några reflektioner efter senaste tidens hundträningar och kurser. Jag har de senaste åren fått lov att tänka om, tänka nytt och tänka om igen. Knappast någon rymdforskning, men här är mina funderingar i alla fall.   Jag läste häromdagen om en psy...

Av karin - 22 september 2013 17:15

LABBEKLUBBENS WT Igår var det Labbeklubbens WT i Norrtälje. Jag och Miso började storstilat på ruta 2, en enkelmarkering och kammade hem en 20-poängare. Vidare på ruta 3 fick vi 17 poäng, vilket jag tyckte var snålt eftersom hon sprang rakt ut och ...

Av karin - 20 september 2013 21:59

Efter långt tävlingsuppehåll så har jag nu tävlat med båda hundarna.   Förra söndagen debuterade jag och Wilma i agility utanför klubbens trygga "väggar". Peter var med som sällskap. Vis av gamla erfarenheter placerades han och Miso på ställe vid...

Av karin - 23 augusti 2013 08:13

Igår åkte vi 3 timmar upp till Hälsingland och Eva Thorén Söderström och hennes fantastiska Edsäng. Lite galet att åka så långt kanske, men vi hade en jätterolig dag och tränade i sju timmar med några pauser för fika. Det blev nästan som ett WT med f...

Av karin - 19 augusti 2013 17:10


Det var så länge sedan nu jag var inne här så jag nästan har glömt bort att jag har en blogg  . Det har runnit en hel del vatten under kölsvinet sedan sist.   Det har hänt mycket på hundträningsfronten. Vi gjorde några försök att starta i rallyly...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards