karinochwilma

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Nätstaket inhandlat

Av karin - 18 mars 2010 11:56

Bara 25 meter än så länge, så att vi kan bygga en liten inhägnad för valparna. Wilma håller sig på tomten med undantag för att hon springer till den ena grannen. Med en valp skulle det kanske gå att hålla koll, men med två... Igår var de överallt och ingenstans så då beslutade jag att det måste bli ett stängsel. Men det är ju så förbaskat dyrt med staket. Hittade dock lite billigare på Jula.


Nu börjar vi med 25 meter så får vi bygga ut sen. Det går ju åt en del till 2600 kvm tomt! :-( Men kan man bara ha så att man kan släppa ut dem närmast huset så räcker det bra till. Nu när det förhoppningsvis ska bli vår så vill man ju kunna vara utomhus utan att tänka på att passa valp hela tiden.

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

18 mars 2010 12:01

:) Vilka fina hundar på headern.

http://frida.blogg.se

 
Helena

Helena

18 mars 2010 13:02

Jag sa ju redan igår vad jag tycker om den där gubbjäveln! Bra förslag av helen att spela in hur han låter så du har bevis. Polisanmäl den jäveln för hundmisshandel och trakasserier! Är det inte fler grannar som blir utsatta för honom tänkte jag på? Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

18 mars 2010 13:23

Apropå nät och staket, så är det väl iaf tur att du inte har en hund av samma modell som min, för då hade kunnat bli serve-ESS över staketet, istället för nätserve ... *harkl* för liten fröken skyller ju en del höga hopp på att hon just är fågelhund, och att dom minsann kan flyga :-))))

Kramizar

http://icelolly.bloggplatsen.se

 
Agneta & Tyra

Agneta & Tyra

18 mars 2010 20:03

Vad snyggt det hade blivit här!!! Imorgon far jag ner och hämtar lillprinsen, spännande!!!!!

Hoppas det blir bättre väder, just nu stora lapphandskar och 20 cm snö på vägen. Blir nog snörök imorgon jag hoppas de hinner ploga innan jag är ute på vägen....

Kram

/Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Agneta & Tyra

Agneta & Tyra

18 mars 2010 21:11

Gunhills. Åh vad jag längtar!!!

http://www.nogg.se/tyra

 
Anna

Anna

18 mars 2010 22:04

Men vad skönt att Wilma håller sig på gården iaf, kanon jue! Med lite tur lär hon de små flickorna var man får vara ;p

http://www.odjurenochanna.blogspot.com

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

20 mars 2010 23:35

Man kan aldrig vara för säker... så skönt att få säkerhetsstaket uppsatt :-)

http://stadsflattarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 17 november 2013 16:18

Några reflektioner efter senaste tidens hundträningar och kurser. Jag har de senaste åren fått lov att tänka om, tänka nytt och tänka om igen. Knappast någon rymdforskning, men här är mina funderingar i alla fall.   Jag läste häromdagen om en psy...

Av karin - 22 september 2013 17:15

LABBEKLUBBENS WT Igår var det Labbeklubbens WT i Norrtälje. Jag och Miso började storstilat på ruta 2, en enkelmarkering och kammade hem en 20-poängare. Vidare på ruta 3 fick vi 17 poäng, vilket jag tyckte var snålt eftersom hon sprang rakt ut och ...

Av karin - 20 september 2013 21:59

Efter långt tävlingsuppehåll så har jag nu tävlat med båda hundarna.   Förra söndagen debuterade jag och Wilma i agility utanför klubbens trygga "väggar". Peter var med som sällskap. Vis av gamla erfarenheter placerades han och Miso på ställe vid...

Av karin - 23 augusti 2013 08:13

Igår åkte vi 3 timmar upp till Hälsingland och Eva Thorén Söderström och hennes fantastiska Edsäng. Lite galet att åka så långt kanske, men vi hade en jätterolig dag och tränade i sju timmar med några pauser för fika. Det blev nästan som ett WT med f...

Av karin - 19 augusti 2013 17:10


Det var så länge sedan nu jag var inne här så jag nästan har glömt bort att jag har en blogg  . Det har runnit en hel del vatten under kölsvinet sedan sist.   Det har hänt mycket på hundträningsfronten. Vi gjorde några försök att starta i rallyly...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards