karinochwilma

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av karin - 14 juni 2010 09:36

Skulle tömma min systemkamera som jag inte har använt på länge och hittade bilder från i vintras.


Så här såg det ut då:


 



Svårt att tro när det nu ser ut så här:


   

Peter och Wilma (ja hon är faktiskt där i höggräset) på jaktträning förra torsdagen.



Men det var även då det såg ut så här:


   

Miso 8 veckor.



Nu ser det ut så här:


Mallis, Miso och Wilma.


Idag är Mallis hos oss för hennes dagmatte/husse är ute på kryssning. Jag hämtade upp henne i morse och det blev lite annorlunda än hon är van vid. En rask promenad, lite lek vid badet och sen en rask promenad hem. Förhoppningsvis så kan vi ta en skogspromenad med Helena och hundarna lite senare. Skönt att kunna släppa dem i skogen och bra för Mallis att få kuta bort några gram. Miso har gjort sitt bästa att aktivera henne genom att släpa runt och fresta med sitt stora tuggben och sen rusa runt som en galning. Mallis stod förstenad och väntade ut tills stormen bedarrat. Nu har jag lekt lite hundsalong och tagit bort tandsten och klippt klor på Mallis.


Ha den bra dag! Snart är det semester :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards