karinochwilma

Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Nu har jag provat dummisarna

Av karin - 22 maj 2009 16:54

Fick ju låna av Helena. Körde hennes övning och Wilma tycker det är jätteroligt! Det trodde jag ärligt talat inte eftersom hon inte är särskilt föremålsintresserad. Men hon blev så taggad så hon satt nästan och studsade. Kastade dummisarna åt lite olika håll och dirigerade henne till den jag ville att hon skulle ta. Det gick jättebra tills jag blev lite för djärv och kastade dem för nära varandra. Dumma matte ska alltid göra det lite för svårt. Men vi gjorde om lite enklare.

 
 
lOTTA

lOTTA

22 maj 2009 17:07

haha dumma människor som alltid ska göra allt försvårt, för fort!!!Tycker nog många viffar;)åååh, vad gulligt med igelkottsfamiljen hos din mamma, herrgud så sött:Då så kul om "vår"kotte fick kottbejbisar!!

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Helena & Vilja & Tina

Helena & Vilja & Tina

22 maj 2009 17:41

Kul att Wilmenlund tyckte om dummieövningarna ni platsar nog ganska snart att var med i vår jaktgrupp....hon är ju en naturbegåvning (och hennes matte med):-) Det funkar nog som du sa med klöven.....jag har ringt och försökt ragga klöv men inte heller fått tag i nån. Perra erbjöd sig att flytta klöven mellan Wilmas och Viljas spår eftersom jag är osäker på om vi hittar tillbaks bakvägen....min lille gulleprins :-) Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Helena & Vilja & Tina

Helena & Vilja & Tina

22 maj 2009 18:15

Fel av mig: http://www.afterdog.com/

Såg nu att de kostar mellan 40-65 kronor styck beroende på storlek. Jag tror att de som jag har är 190 grammmare och de är rätt lagom tycker jag. Om man beställer 10 st får man lite rabatt. Jag skulle kunna tänka mig att beställa några till. Om du inte vill ha så många så kan vi ju beställa tillsammans....så det blir 10 st. Hur många hade du tänkt beställa? Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Agneta

Agneta

23 maj 2009 20:17

Kul att hon gillade det!!!! Hoppas ni hade en härligt och trevlig dag tillsammans!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

23 maj 2009 22:27

Duktiga tjejer... både Wilma & matte. Vad kul att ni är naturbegåvningar... sådana växer inte på träd nuförtiden :-)

Afterdog, ja dom har kanondummiesar + mycket annat bra, men fattas bara dom tillverkas ju i en bra stad :-)

http://wallander.blogg.se

 
Helena & Vilja & Tina

Helena & Vilja & Tina

24 maj 2009 15:33

Jag vill gärna har 4-5 st 190 grams dummiesar och kanske 1-2 smådummiesar (beroende på hur du vill ha). Jag tror det räcker så.

Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 17 november 2013 16:18

Några reflektioner efter senaste tidens hundträningar och kurser. Jag har de senaste åren fått lov att tänka om, tänka nytt och tänka om igen. Knappast någon rymdforskning, men här är mina funderingar i alla fall.   Jag läste häromdagen om en psy...

Av karin - 22 september 2013 17:15

LABBEKLUBBENS WT Igår var det Labbeklubbens WT i Norrtälje. Jag och Miso började storstilat på ruta 2, en enkelmarkering och kammade hem en 20-poängare. Vidare på ruta 3 fick vi 17 poäng, vilket jag tyckte var snålt eftersom hon sprang rakt ut och ...

Av karin - 20 september 2013 21:59

Efter långt tävlingsuppehåll så har jag nu tävlat med båda hundarna.   Förra söndagen debuterade jag och Wilma i agility utanför klubbens trygga "väggar". Peter var med som sällskap. Vis av gamla erfarenheter placerades han och Miso på ställe vid...

Av karin - 23 augusti 2013 08:13

Igår åkte vi 3 timmar upp till Hälsingland och Eva Thorén Söderström och hennes fantastiska Edsäng. Lite galet att åka så långt kanske, men vi hade en jätterolig dag och tränade i sju timmar med några pauser för fika. Det blev nästan som ett WT med f...

Av karin - 19 augusti 2013 17:10


Det var så länge sedan nu jag var inne här så jag nästan har glömt bort att jag har en blogg  . Det har runnit en hel del vatten under kölsvinet sedan sist.   Det har hänt mycket på hundträningsfronten. Vi gjorde några försök att starta i rallyly...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards