karinochwilma

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av karin - 14 maj 2009 19:18

Sen bör mitt intensivjobbande vara över. Känns som om jag skulle behöva sitta på en stol i solen ett tag, är så himla trött.


När Wilma kom hem var hon jättepigg. Jag gick ut på tomten och ställde ut en ruta. Sen körde vi några hopp över hinder. Först 3 ggr med boll som jag kastade över hennes huvud. Sen två med target, sen en med uthopp och tillbakahopp och till sist en med boll över huvud igen. Wilma satte sig med bra avstånd från hindret.


Efter det skickade jag henne på rutan. Vår tomt är ju inte direkt någon appellplan. Det står lite tallar och tvättställning etc. Så hon fick springa mellan träden för att komma till rutan. Jag skickade från olika håll 3 gånger och hon sprang och ställde sig mitt i rutan alla 3 gångerna. Tjoho!


Sen gick vi in för att laga mat och medans den puttrade så körde jag klossen med apportbock några gånger. Sen lade jag apportbocken mellan oss på ca 2 meters avstånd 3-4 gånger och gjorde ingångar. Wilma kom in och satte sig jättefint alla gånger.


Det blir lite små korta träningar nu. Men det är i alla fall bättre än inget.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards