karinochwilma

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av karin - 10 mars 2012 04:55

Var jättestressad för jag skulle in till stan på möte. Visade sig sen att det var nästa fredag mötet var, suck! Jag undviker att åka in till stan så mycket som möjligt, tycker det tar för mycket tid. Speciellt som jag hade planerat att träffa tjejerna för träning.


Efter en lunch så skyndade jag mig hem för att hinna till träningen. När jag kom dit var alla helt uppe i sin träning, så det var bara att sätta igång och träna. Jag körde Wilmenlund som jag har gjort de senaste gångerna, med konstiga kedjor. Tränade även Miso. Fick till lite bra attityd i fritt följ, hon var riktigt alert! Jag gick slalom och belönade med boll ömsom framåt i högersväng och bakåt i vänstersväng.


Sen var det dags för lite apporteringsträning. Helena och Sara gjorde sök med Lhyra, Vilja och Lystra. Jag och Sofia körde markeringar med Miso och Lexus. Eftersom Miso behöver motiveras upp igen så blir det mycket markeringar. Sofia var jättebra och hittade bra ställen och kastade lite klurigt, passar Miso bra. Hon blir bättre när det är lite svårt. Fick bra coaching också av Sofia, så vi fick till bra fart på Miso även då hon sprang tillbaka mot mig.


Känns som om vi verkligen går åt rätt håll nu.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards