karinochwilma

Alla inlägg den 16 april 2009

Av karin - 16 april 2009 20:06

Nu är det jobbtajm och då hinns det inte med så mycket träning som vanligt. Medans soppan blev klar körde vi dock lite fjärrdirigering/ställande. Använder jag fingertarget så ställer hon sig upp så som jag vill. Tar jag bort den så hoppar hon upp och trampar runt lite på stället. Idag försökte jag vara noga med att Wilma skulle hoppa upp och stå still, men då blev hon frustrerad och började backa. Hon är så lätt på foten min lilla pingla. Ja ja det är bara att träna vidare.


Tittar på Niklas mat på TV, de pratar om tillsatser, lightprodukter, halvfabrikat och färdigrätter. Läste någonstans att ingenstans i världen säljs så mycket kokböcker som i Sverige. Dessutom satsar svenska 100.000-tals kronor på att bygga värstingkök, men ingen annanstans lagas det så lite mat.


Peter läste i Ny Teknik om aspartam som är ett nervgift och som finns bla i Fun Light. Två dl outspädd Fun Light kan ta kål på en hel myrstack. Bra om man vill bli av med myrorna, mindre bra om man själv är sugen på saft.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards